De kou is uit de lucht!

Zoals bekend heeft IJsvereniging Zelhem in verband met problemen (waarin zij geen partij was) de laatste jaren niet over de ijsbaan bij café Halfweg aan de Doetinchemseweg te Zelhem kunnen beschikken.

Inmiddels zijn de problemen opgelost. Het bestuur van IJsvereniging Zelhem is opgelucht en verheugd u te kunnen meedelen dat de ijsbaan vanaf het komende seizoen weer kan worden gebruikt waarvoor hij in 1934 is aangelegd, namelijk schaatsen!

Om op een respectvolle manier afscheid te nemen van het verleden en een hoopvolle blik te richten op de toekomst, vindt op donderdag 28 september a.s. om 15.00 uur een ceremonieel gebeuren plaats. Dit door de gemeente Bronckhorst georganiseerde gebeuren is omgedoopt tot “slopening”, het startsein van de sloop van café Halfweg.

Het bestuur nodigt iedereen van harte uit om onder het genot van koek-en-zopie de “slopening” bij te wonen.

Welkom bij café Halfweg aan de Doetinchemseweg te Zelhem!